Regulamin dwudniowego szkolenia

“Autystyczny ‘MELTDOWN’ – nowe rozdanie.”

Prowadzący: Raun K. Kaufman & Kate C. Wilde

§ 1

Postanowienia Ogólne

  1. Organizatorem szkolenia jest: Fundacja „Wspaniale, że jesteś…”
  2. Współorganizatorami są następujące podmioty: Przylądek Dobrej Nadziei Adrian Borowik, Małgorzata Borowik s.c., Przylądek Dobrej Nadziei Adrian Borowik, Przylądek Dobrej Nadziei Małgorzata Borowik, Stowarzyszenie Abrakadabra.
  3. Uczestnikami nazywamy osoby, które zapisały się na szkolenie i skutecznie uiściły całość opłaty.
  4. Dwudniowe szkolenie odbędzie się w Gliwicach, 7 i 8 czerwca 2025 roku, w obu wersjach: stacjonarnej i streamingu online (na żywo, z dostępem do nagrania).
  5. Każdy uczestnik i uczestniczka ma obowiązek zapoznania się z niniejszym regulaminem, zaakceptowania go i przestrzegania jego reguł.
  6. Regulamin obowiązuje od dnia 17 listopada 2024 r., do odwołania. 
  7. Aktualizacja regulaminu będzie ogłaszana na bieżąco.
  8. Wszelkie informacje dotyczące szkolenia znajdują się na stronie internetowej https://wspanialezejestes.ploraz na stronach fundacji w serwisie społecznościowym Facebook i na „wydarzeniu” „Autystyczny „MELTDOWN” – nowe rozdanie.” w tymże serwisie oraz innych stronach, które zechcą te informacje udostępniać.

§2

Zapisy

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wykupienie uczestnictwa, poprzez sklep internetowy, który znajduje się na stronie https://wspanialezejestes.pl/. Fakt ten, w dalszej części regulaminu, będzie nazywany „zapisaniem się na szkolenie”.
  2. Zapisy rozpoczną się 17.11.2024 r. o godzinie 10:00 i potrwają do 18.05.2025 r. (lub do wyczerpania miejsc), chyba, że Organizator przedłuży datę zamknięcia zapisów.
  3. Po zapisaniu się, automatycznie wysłana zostanie do Ciebie wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji miejsca i ważnymi informacjami. Upewnij się, czy nie wpadła do folderu SPAM. 
  4. Jeśli po zapisaniu się na szkolenie nie dotrze do Ciebie e-mail z potwierdzeniem rezerwacji miejsca i ważnymi informacjami organizacyjnymi – koniecznie skontaktuj się z Organizatorem (fundacja@wspanialezejestes.pl).
  5. Obowiązek dopilnowania przebiegu procesu zapisów i jego zakończenia spoczywa na uczestnikach.W razie zakłóceń, opóźnień, niejasności, zachęcamy do kontaktu: fundacja@wspanialezejestes.pl.
  6. W przypadku odwołania szkolenia z winy Organizatora, uczestnikom zostanie zwrócona pełna wpłacona kwota.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zamknięcia zapisów w momencie zapełnienia listy uczestników i utworzenie listy rezerwowej.
  8. Zamiana uczestnictwa w szkoleniu z formy stacjonarnej na online będzie możliwa tylko po uzyskaniu zgody Organizatora i jedynie do dnia 1 marca 2025 r. Po tym dniu zamiana jest niemożliwa.
  9. Zamiana uczestnictwa w szkoleniu z formy online na stacjonarną będzie możliwa tylko po uzyskaniu zgody Organizatora, dokonana nie później niż do 18 maja 2025 r. i jedynie w przypadku dostępnych miejsc.

§3

Opłaty

  1. Organizator przewidział następujące ceny za wstęp na szkolenie:

1.1. Opłata jednorazowa

  1. A) STACJONARNIE:

a/ 10 listopada 2024 – 1 marca 2025 – 990 zł

b/ 2 marca 2025 – 30 kwietnia 2025 – 1190 zł – brak możliwości rezygnacji!

c/ 1 maja – 18 maja – 1390 zł– brak możliwości rezygnacji!

  1. B) ONLINE + dostęp do nagrania:

a/ 10 listopada 2024 – 1 marca 2025 – 790 zł,

b/ 2 marca 2025 – 18 maja 2025 – 890 zł.

1.2. Opłata w dwóch ratach (dotyczy jedynie opcji stacjonarnej).

  1. Terminarz

a/ 10 listopada 2024 – 1 marca 2025 – I rata: 500 zł + II rata: 490 zł

b/ 2 marca 2025 – 30 kwietnia 2025 – I rata: 500 zł + II rata: 690 zł

c/ 1 maja – 18 maja – I rata: 500 zł + II rata: 890 zł

  1. I ratę – opłaca się podczas zapisów w niezmiennej wysokości 500 zł.
  2. II ratę – opłaca się zależnie od czasu, w którym dokonano zapisu:

a/ jeśli zapisu dokonano przed 1 marca, czas na opłacenie II raty trwa do 1 marca,

b/ jeśli zapisu dokonano między 2.03 – 30.04, czas na opłacenie II raty trwa do 30 kwietnia,

c/ jeśli zapisu dokonano między 1.05-18.05, czas na opłacenie II raty trwa do 18 maja.

  1. Jeśli II rata nie zostanie opłacona w odpowiednim czasie, utracone zostaje zarezerwowane miejsce.
  2. By móc odzyskać miejsce, należy uzyskać zgodę Organizatora i (pod warunkiem, że nadal są dostępne miejsca) jak najszybciej dokonać wpłaty za II ratę, zgodnie z kwotami z “TERMINARZA”, o odpowiednio zwiększonej wysokości (patrz §3 punkt 2 A).
  3. Jeśli w tym czasie miejsca się wyczerpią – mimo wpłacenia wcześniejszej zaliczki – miejsce nieopłacone przepadnie.
  4. Wpłacona I rata może zostać zwrócona zgodnie z zasadami REZYGNACJI (patrz § 5), jeśli do 1 marca 2025 r. zostanie złożona formalna rezygnacja.
  5. Jeśli do 1 marca, po wpłaceniu I raty, nie wpłynie II rata lub REZYGNACJA – zaliczka nie zostanie zwrócona – miejsce zostanie zwolnione.
  6. I rata, jeśli zostanie wpłacona po 1 marca – nie podlega rezygnacji i zwrotowi.
  1. Opłata za spotkanie stacjonarne obejmuje udział w szkoleniu, przerwy kawowe, jednodaniowy obiad i materiały konferencyjne w j. polskim, zaświadczenie.
  2. Opłata za wersję online obejmuje dostęp do szkolenia „na żywo”, z możliwością symultanicznego tłumaczenia, materiały konferencyjne w j. polskim w formie elektronicznej, do wydrukowania, ponad 30 dniowy dostęp do nagrania (do końca lipca 2025 r.).
  3. Opłata nie obejmuje ubezpieczenia, noclegów oraz kosztów podróży.
  4. Organizator będzie wdrażał promocje obniżające czasowo cenę za uczestnictwo w szkoleniu.

§4

Faktury

  1. Faktury generowane są automatycznie w formacie pliku pdf. po dokonaniu zapisu oraz po opłaceniu rat (w przypadku opłaty ratalnej).
  2. Faktura powinna przyjść, zaraz po dokonaniu zapisu, na wskazany w formularzu adres e-mail.
  3. Fakturę można tez pobrać samodzielnie w panelu klienta po założeniu konta przez uczestnika na stronie https://wspanialezejestes.pl
  4. W wyjątkowych sytuacjach / W przypadku trudności z samodzielnym pobraniem faktury Organizator wystawi fakturę na życzenie uczestników. Faktura w formie elektronicznej zostanie dostarczona na podany przy zapisach adres e-mail, nie później, niż do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu wykonania usługi, zgodnie z art. 106i ust 1 ustawy o VAT, o ile nie zostanie pobrana samodzielnie przez uczestnika z utworzonego przy rejestracji konta użytkownika, na stronie pl
  5. Faktury wystawiane są na podstawie danych określonych przez uczestnika podczas zapisów. Za błędy w fakturze wynikające z nieprawidłowego podania danych, nie odpowiada Organizator.
  6. W przypadku zapisania więcej niż 1 osoby, istnieje możliwość wystawienia faktury zbiorczej.
  7. Wszelkie nieprawidłowości dotyczące faktur prosimy kierować na adres fundacja@wspanialezejestes.pl

§5

Rezygnacja

  1. Wycofanie zgłoszenia jest możliwe jedynie w formie e-mailowej. 
  2. W takim przypadku, na adres fundacja@wspanialezejestes.pl, należy przysłać rezygnację z udziału w szkoleniu. Musi to nastąpić najpóźniej do dnia 1 marca 2025 r.
  3. Rezygnacja powinna być sformułowana tak, aby jasno wskazywała osobę, która rezygnuje (konieczne jest podanie nr telefonu do weryfikacji rezygnacji). Konieczne jest zawarcie informacji o nr konta, na jakie zrobić zwrotny przelew. 
  4. Opłata zostanie zwrócona w całości, jeśli rezygnacja nastąpi do północy 1 marca 2025 r.
  5. W przypadku rezygnacji po 1 marca 2025 r., organizator żadnych opłat nie zwraca, bez względu na powód rezygnacji.
  6. Jeśli uczestnik, który zrezygnuje znajdzie kogoś na swoje miejsce, będzie możliwe przeniesienie wpłaconej opłaty na nową osobę. Może się tak stać jedynie po uzgodnieniu tej procedury z Organizatorem (kontakt: fundacja@wspanialezejestes.pl).

§6

Obecność podczas szkolenia stacjonarnego

  1. Każda uczestniczka i każdy uczestnik, przed rozpoczęciem każdego z dni szkolenia (7 czerwca, godz. 8:00 – 9:40 oraz 8 czerwca 7:50 – 8:50), ma obowiązek zgłosić się do działającego PUNKTU REJESTRACJI w miejscu szkolenia. Bez tego udział jest niemożliwy.
  2. Przy stoiskach rejestracyjnych każdy z uczestników i uczestniczek otrzyma materiały, imienny identyfikator oraz podpisze listę obecności, możliwe też będzie pobranie sprzętu do tłumaczenia symultanicznego.
  3. Posiadanie otrzymanego identyfikatora jest niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu (również do korzystania z oferty cateringowej). Żaden uczestnik/uczestniczka nie ma prawa przekazywania własnego identyfikatora osobom postronnym.
  4. W przypadku ujawnienia przekazania identyfikatora osobie trzeciej – zarówno ten, kto przekazał bezprawnie swój identyfikator, jak i osoba, która go przyjęła – zostaną pozbawieni możliwości uczestnictwa w dalszym przebiegu spotkania.

§7

Obecność podczas szkolenia online:

  1. Osoby uczestniczące w wersji online, otrzymają swój indywidualny link dostępu oraz pakiet informacji/materiałów konferencyjnych, na adres mailowy podany przy zapisach.
  2. Obecność podczas szkolenia online będzie sprawdzana na bieżąco, przy podłączaniu się do streaming’u, za pomocą aplikacji ZOOM.
  3. Przekazywanie osobom postronnym swojego linku dostępu jest zabronione i skutkować będzie usunięciem z konferencji bez zwrotów poniesionych kosztów.
  4. Zaświadczenia o uczestnictwie online będą wysyłane jedynie w formie elektronicznej.
  5. Dostęp do nagrań wygaśnie się z końcem lipca 2025 r.

§8

Inne

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zagubione bądź pozostawione podczas spotkania.
  2. Zabronione jest filmowanie i nagrywanie audio podczas szkolenia bez zgody Organizatora.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do rejestrowania audio, wideo oraz sporządzenia dokumentacji fotograficznej, która będzie wykorzystywana przez Organizatora do celów marketingowych i promocyjnych.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia lub wprowadzenia zmian w programie oraz w tym regulaminie. Będzie to podawane do publicznej wiadomości, o ile nastąpi.
  5. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z wydarzeniem.
  6. Zapisanie się w charakterze uczestnika, uczestniczki jest równoznaczne z zaakceptowaniem powyższego regulaminu.
  7. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Organizatorem: fundacja@wspanialezejestes.
Scroll to Top