Regulamin dwudniowego szkolenia
“Autystyczny ‘MELTDOWN’ – nowe rozdanie.”
Prowadzący: Raun K. Kaufman & Kate C. Wilde
§ 1
Postanowienia Ogólne
- Organizatorem szkolenia jest: Fundacja „Wspaniale, że jesteś…”
- Współorganizatorami są następujące podmioty: Przylądek Dobrej Nadziei Adrian Borowik, Małgorzata Borowik s.c., Przylądek Dobrej Nadziei Adrian Borowik, Przylądek Dobrej Nadziei Małgorzata Borowik, Stowarzyszenie Abrakadabra.
- Uczestnikami nazywamy osoby, które zapisały się na szkolenie i skutecznie uiściły całość opłaty.
- Dwudniowe szkolenie odbędzie się w Gliwicach, 7 i 8 czerwca 2025 roku, w obu wersjach: stacjonarnej i streamingu online (na żywo, z dostępem do nagrania).
- Każdy uczestnik i uczestniczka ma obowiązek zapoznania się z niniejszym regulaminem, zaakceptowania go i przestrzegania jego reguł.
- Regulamin obowiązuje od dnia 17 listopada 2024 r., do odwołania.
- Aktualizacja regulaminu będzie ogłaszana na bieżąco.
- Wszelkie informacje dotyczące szkolenia znajdują się na stronie internetowej https://wspanialezejestes.ploraz na stronach fundacji w serwisie społecznościowym Facebook i na „wydarzeniu” „Autystyczny „MELTDOWN” – nowe rozdanie.” w tymże serwisie oraz innych stronach, które zechcą te informacje udostępniać.
§2
Zapisy
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wykupienie uczestnictwa, poprzez sklep internetowy, który znajduje się na stronie https://wspanialezejestes.pl/. Fakt ten, w dalszej części regulaminu, będzie nazywany „zapisaniem się na szkolenie”.
- Zapisy rozpoczną się 17.11.2024 r. o godzinie 10:00 i potrwają do 18.05.2025 r. (lub do wyczerpania miejsc), chyba, że Organizator przedłuży datę zamknięcia zapisów.
- Po zapisaniu się, automatycznie wysłana zostanie do Ciebie wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji miejsca i ważnymi informacjami. Upewnij się, czy nie wpadła do folderu SPAM.
- Jeśli po zapisaniu się na szkolenie nie dotrze do Ciebie e-mail z potwierdzeniem rezerwacji miejsca i ważnymi informacjami organizacyjnymi – koniecznie skontaktuj się z Organizatorem (fundacja@wspanialezejestes.pl).
- Obowiązek dopilnowania przebiegu procesu zapisów i jego zakończenia spoczywa na uczestnikach.W razie zakłóceń, opóźnień, niejasności, zachęcamy do kontaktu: fundacja@wspanialezejestes.pl.
- W przypadku odwołania szkolenia z winy Organizatora, uczestnikom zostanie zwrócona pełna wpłacona kwota.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zamknięcia zapisów w momencie zapełnienia listy uczestników i utworzenie listy rezerwowej.
- Zamiana uczestnictwa w szkoleniu z formy stacjonarnej na online będzie możliwa tylko po uzyskaniu zgody Organizatora i jedynie do dnia 1 marca 2025 r. Po tym dniu zamiana jest niemożliwa.
- Zamiana uczestnictwa w szkoleniu z formy online na stacjonarną będzie możliwa tylko po uzyskaniu zgody Organizatora, dokonana nie później niż do 18 maja 2025 r. i jedynie w przypadku dostępnych miejsc.
§3
Opłaty
- Organizator przewidział następujące ceny za wstęp na szkolenie:
1.1. Opłata jednorazowa
- A) STACJONARNIE:
a/ 10 listopada 2024 – 1 marca 2025 – 990 zł
b/ 2 marca 2025 – 30 kwietnia 2025 – 1190 zł – brak możliwości rezygnacji!
c/ 1 maja – 18 maja – 1390 zł– brak możliwości rezygnacji!
- B) ONLINE + dostęp do nagrania:
a/ 10 listopada 2024 – 1 marca 2025 – 790 zł,
b/ 2 marca 2025 – 18 maja 2025 – 890 zł.
1.2. Opłata w dwóch ratach (dotyczy jedynie opcji stacjonarnej).
- Terminarz
a/ 10 listopada 2024 – 1 marca 2025 – I rata: 500 zł + II rata: 490 zł
b/ 2 marca 2025 – 30 kwietnia 2025 – I rata: 500 zł + II rata: 690 zł
c/ 1 maja – 18 maja – I rata: 500 zł + II rata: 890 zł
- I ratę – opłaca się podczas zapisów w niezmiennej wysokości 500 zł.
- II ratę – opłaca się zależnie od czasu, w którym dokonano zapisu:
a/ jeśli zapisu dokonano przed 1 marca, czas na opłacenie II raty trwa do 1 marca,
b/ jeśli zapisu dokonano między 2.03 – 30.04, czas na opłacenie II raty trwa do 30 kwietnia,
c/ jeśli zapisu dokonano między 1.05-18.05, czas na opłacenie II raty trwa do 18 maja.
- Jeśli II rata nie zostanie opłacona w odpowiednim czasie, utracone zostaje zarezerwowane miejsce.
- By móc odzyskać miejsce, należy uzyskać zgodę Organizatora i (pod warunkiem, że nadal są dostępne miejsca) jak najszybciej dokonać wpłaty za II ratę, zgodnie z kwotami z “TERMINARZA”, o odpowiednio zwiększonej wysokości (patrz §3 punkt 2 A).
- Jeśli w tym czasie miejsca się wyczerpią – mimo wpłacenia wcześniejszej zaliczki – miejsce nieopłacone przepadnie.
- Wpłacona I rata może zostać zwrócona zgodnie z zasadami REZYGNACJI (patrz § 5), jeśli do 1 marca 2025 r. zostanie złożona formalna rezygnacja.
- Jeśli do 1 marca, po wpłaceniu I raty, nie wpłynie II rata lub REZYGNACJA – zaliczka nie zostanie zwrócona – miejsce zostanie zwolnione.
- I rata, jeśli zostanie wpłacona po 1 marca – nie podlega rezygnacji i zwrotowi.
- Opłata za spotkanie stacjonarne obejmuje udział w szkoleniu, przerwy kawowe, jednodaniowy obiad i materiały konferencyjne w j. polskim, zaświadczenie.
- Opłata za wersję online obejmuje dostęp do szkolenia „na żywo”, z możliwością symultanicznego tłumaczenia, materiały konferencyjne w j. polskim w formie elektronicznej, do wydrukowania, ponad 30 dniowy dostęp do nagrania (do końca lipca 2025 r.).
- Opłata nie obejmuje ubezpieczenia, noclegów oraz kosztów podróży.
- Organizator będzie wdrażał promocje obniżające czasowo cenę za uczestnictwo w szkoleniu.
§4
Faktury
- Faktury generowane są automatycznie w formacie pliku pdf. po dokonaniu zapisu oraz po opłaceniu rat (w przypadku opłaty ratalnej).
- Faktura powinna przyjść, zaraz po dokonaniu zapisu, na wskazany w formularzu adres e-mail.
- Fakturę można tez pobrać samodzielnie w panelu klienta po założeniu konta przez uczestnika na stronie https://wspanialezejestes.pl
- W wyjątkowych sytuacjach / W przypadku trudności z samodzielnym pobraniem faktury Organizator wystawi fakturę na życzenie uczestników. Faktura w formie elektronicznej zostanie dostarczona na podany przy zapisach adres e-mail, nie później, niż do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu wykonania usługi, zgodnie z art. 106i ust 1 ustawy o VAT, o ile nie zostanie pobrana samodzielnie przez uczestnika z utworzonego przy rejestracji konta użytkownika, na stronie pl.
- Faktury wystawiane są na podstawie danych określonych przez uczestnika podczas zapisów. Za błędy w fakturze wynikające z nieprawidłowego podania danych, nie odpowiada Organizator.
- W przypadku zapisania więcej niż 1 osoby, istnieje możliwość wystawienia faktury zbiorczej.
- Wszelkie nieprawidłowości dotyczące faktur prosimy kierować na adres fundacja@wspanialezejestes.pl
§5
Rezygnacja
- Wycofanie zgłoszenia jest możliwe jedynie w formie e-mailowej.
- W takim przypadku, na adres fundacja@wspanialezejestes.pl, należy przysłać rezygnację z udziału w szkoleniu. Musi to nastąpić najpóźniej do dnia 1 marca 2025 r.
- Rezygnacja powinna być sformułowana tak, aby jasno wskazywała osobę, która rezygnuje (konieczne jest podanie nr telefonu do weryfikacji rezygnacji). Konieczne jest zawarcie informacji o nr konta, na jakie zrobić zwrotny przelew.
- Opłata zostanie zwrócona w całości, jeśli rezygnacja nastąpi do północy 1 marca 2025 r.
- W przypadku rezygnacji po 1 marca 2025 r., organizator żadnych opłat nie zwraca, bez względu na powód rezygnacji.
- Jeśli uczestnik, który zrezygnuje znajdzie kogoś na swoje miejsce, będzie możliwe przeniesienie wpłaconej opłaty na nową osobę. Może się tak stać jedynie po uzgodnieniu tej procedury z Organizatorem (kontakt: fundacja@wspanialezejestes.pl).
§6
Obecność podczas szkolenia stacjonarnego
- Każda uczestniczka i każdy uczestnik, przed rozpoczęciem każdego z dni szkolenia (7 czerwca, godz. 8:00 – 9:40 oraz 8 czerwca 7:50 – 8:50), ma obowiązek zgłosić się do działającego PUNKTU REJESTRACJI w miejscu szkolenia. Bez tego udział jest niemożliwy.
- Przy stoiskach rejestracyjnych każdy z uczestników i uczestniczek otrzyma materiały, imienny identyfikator oraz podpisze listę obecności, możliwe też będzie pobranie sprzętu do tłumaczenia symultanicznego.
- Posiadanie otrzymanego identyfikatora jest niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu (również do korzystania z oferty cateringowej). Żaden uczestnik/uczestniczka nie ma prawa przekazywania własnego identyfikatora osobom postronnym.
- W przypadku ujawnienia przekazania identyfikatora osobie trzeciej – zarówno ten, kto przekazał bezprawnie swój identyfikator, jak i osoba, która go przyjęła – zostaną pozbawieni możliwości uczestnictwa w dalszym przebiegu spotkania.
§7
Obecność podczas szkolenia online:
- Osoby uczestniczące w wersji online, otrzymają swój indywidualny link dostępu oraz pakiet informacji/materiałów konferencyjnych, na adres mailowy podany przy zapisach.
- Obecność podczas szkolenia online będzie sprawdzana na bieżąco, przy podłączaniu się do streaming’u, za pomocą aplikacji ZOOM.
- Przekazywanie osobom postronnym swojego linku dostępu jest zabronione i skutkować będzie usunięciem z konferencji bez zwrotów poniesionych kosztów.
- Zaświadczenia o uczestnictwie online będą wysyłane jedynie w formie elektronicznej.
- Dostęp do nagrań wygaśnie się z końcem lipca 2025 r.
§8
Inne
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zagubione bądź pozostawione podczas spotkania.
- Zabronione jest filmowanie i nagrywanie audio podczas szkolenia bez zgody Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do rejestrowania audio, wideo oraz sporządzenia dokumentacji fotograficznej, która będzie wykorzystywana przez Organizatora do celów marketingowych i promocyjnych.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia lub wprowadzenia zmian w programie oraz w tym regulaminie. Będzie to podawane do publicznej wiadomości, o ile nastąpi.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z wydarzeniem.
- Zapisanie się w charakterze uczestnika, uczestniczki jest równoznaczne z zaakceptowaniem powyższego regulaminu.
- W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Organizatorem: fundacja@wspanialezejestes.